tirsdag den 11. marts 2014

1 månede siden sidst

Ja tiden går og den virkelige verden giver ikke tid til blog indlæg for tiden. Jeg er faldet i instagram fælden :) Når tiden er knap er det nemt at poste på instagram.

Jeg ligger dog ikke bloggen helt på hylden...

Efter jeg er startet på noget nær drømme jobbet så er der en masse i hverdagen der skal falde på plads. Når begge forældre først har fri kl 17 så er det godt at have en mormor som går hjemme og gerne henter begge unger.
Energien er ikke til det store når jeg kommer hjem men det kommer når jeg er faldet til.

Denne uge byder på fodbold stævne med 32 unger fra jobbet, gymnastik opvisning og fødselsdag for begge unger her hjemme...


I får lige et par billeder af mit seneste kreative sy projekt,  nemlig ungernes fastelavns kostumer. Tulletrut ville være Pippi og Krudtuglen ville være Minion, så det lave jeg da lige.... eller det tog lidt over en uge at få det hele på plads :)
Kostumerne kostede 50,- i materialer som gik til garn til Pippi parykken, resten var noget vi havde liggende i gemmerne :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar