tirsdag den 31. december 2013

Nytår

Ja så er endnu et år gået og 2013 har været mit mest aktive år her på bloggen... jeg har fået en masse faste læsere og det er jeg rigtig glad for.. Tak...

2013 har også været et familie år, vi har fået kontakt med noget familie fra Australien (min mors kusine og resten af hendes familie). Det har også været året hvor jeg har fundet ud af hvad jeg vil bruge mit arbejdsliv på (når jeg får et fleksjob) og hvor manden min er tilbage på arbejdsmarkedet igen efter 2,5år med depression. Ja 2013 har, når jeg ser tilbage, været et oki år :)

2014 byder på nye udfordringer som jeg glæder mig til at kaste mig ud i (høre i mere om på et senere tidspunkt) 


Vores nytårsaften bliver stille og rolig i år. Vi skal bare side og hygge med lidt god mad og se film. Krudtuglen og manden har siddet og bygget lego hele dagen.  Mens vi piger har været i køkkenet og lave kransekage :)



Jeg vil slutte af med at ønske jer alle et rigtig godt nytår vi ses i 2014



Ingen kommentarer:

Send en kommentar