tirsdag den 24. december 2013

Glædelig jul

I aften er det juleaften, der er ikke  længe til.... Jeg vil gerne starte med at ønske alle ude i blogland og mine læsere en rigtig glædelig jul.

Vi skal fejre jul hos os igen i år, lige som vi har gjort de sidste par år.  Vi startede i går hos mine forældre med at spise risengrød og hygge. Krudtuglen og tulletrut har så sovet der og råhygger så sammen med mormor og morfar. Så er der ro til at lave mad og få styr på borddækning og hvad der ellers skal til :) Vi starter juleaften omkring kl 15 med at åbne pakker så er der mere ro på resten af aftenen,  både til at spise men også til at hygge. 

Jeg har åbnet de sidste 2 af mine adventspakker. 

Den første jeg åbnede var fra Betina med bloggen Betinas Scrapperi jeg har fået den fedeste smashbook :-D til at skrive alle vores juletraditioner i.... 1000 tak Betina den er så fed :)



Den næste gave var fra Julie fra bloggen Krea Krumspring jeg har fået en lækker stof kurv med lækkerier.  1000 tak Julie, kurven er bare flot med de store knapper i skønne farver. Tapen er blevet brugt til årets pakker sammen med til og fra kortene, Chokoladen og chai gemmer jeg til jule dagene :) 



1000 tak til alle jer jeg har byttet med i adventspakkelegen det har været en fornøjelse at pakke gaver op og se alle jeres kreative påfund :) 

Nå men nu kalder køkkenet og julemaden...

Rigtig god jul til jer alle 

2 kommentarer: