tirsdag den 13. august 2013

Hverdag, støv og....

Der er lidt stille i disse dage på bloggen. Tulletrut er tilbage i børnehaven og krudtuglen er startet i 3.kl, men huset står på den anden end. Manden har ferie de næste 2 uger og de skal bruges godt :) Vi skal ligge fliser i bade/vaskerummet i kælderen, der skal blændes en dør i køkkenet og laves en ny ved siden af. Nååå ja så blev det vist også lige planlagt (min far og manden min) at nu var de nye bordplader til køkkenet jo komme i hus, så kunne de jo også lige skifte dem og hæve bord højden og nu de var igang så pille det grimme loft ned. Behøver jeg at sige støv i hele huset og rod.... Der er nogen der har visket mig i øret at det skal være skidt før det bliver godt... nøj hvor må det blive godt når de bliver færdig :)

Jeg får derfor ikke lavet så meget kreativt. Det er dog blevet til et par grydelapper og har klippet stof til et par penalhuse men ikke fået syet dem endnu :)

Husk mig give away her på bloggen, trækker den på søndag d. 18 august

Ingen kommentarer:

Send en kommentar