torsdag den 8. august 2013

Give Away



Så er det tid til min første give away.
 
Du har mulighed for at vinde en af disse to halskæder.
Den 1. er lavet med 3 hjemme filtet kugler og den 2. er lavet med krympeplast sky og plast perle.
Begge halskæder er lavet på vokssnor og er justerbare i længden.
 
 Reglerne for at deltage er:
 
1 lod for kommentar

3 lodder for kommentar og fast læser via bloglovin

5 lodder for kommentar, fast læser via bloglovin og link til min give away på din blog.  

 
Husk at hvis du ikke har en blog, skal du skrive din mailadresse,så jeg kan komme i kontakt med dig.
 
Sidste chance for at deltage er søndag den 18. august 2013 kl. 20:00

 
 

4 kommentarer:

  1. Hapser et lod og krysser fingre for at skyen kommer hjem til meg<3

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 3 lodder

    Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB,BL:Petite Armoire

    5 lodder

    SvarSlet
  4. Hvor ser de finde ud. Jeg deltager med et enkelt lod.

    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet