fredag den 6. april 2012

Påske ferie

Hvor jeg bare nyder at kunne ligge i sengen om morgen og putte med ungerne.. Her hjemme nyder vi ferien i fulde drag. Vi har ingen planer andet end at være sammen som familie.

Jeg går dog stadig med en masse tanker i baghoved... Lige før påske har jeg søgt job, ja jeg er tæt på at sige at det er et drømme jobbet. Jeg har nu gået ledig i næsten 18 måneder og det bliver bestemt ikke nemmere at finde et job og specielt ikke når man er visiteret til flexjob. Men lige før påske så jeg en anonce på jobnet som bare skreg på at jeg skulle søge :) så det er gjort og jeg håber og krydser fingre for at det er mig der er den heldige.

I de kommende dage kommer der lidt billeder af hvad jeg har lavet af kreative ting men vil lige have det helt færdigt før jeg viser frem.

Rigtig god påske til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar