torsdag den 26. april 2012

Jeg hopper med på bølgen

Ja så er det blevet min tur til at prøve krafter med broderi... Jeg har i mange år broderet korssting men blev træt af det. Nu har jeg så været ved den lokale genbrugs krammer og hun har været så sød at ligge 3 broderirammer til side til mig. De er så blevet hentet i dag 2 store og en lille så nu skal jeg rigtig igang med at prøve at få frem bragt noget fint broderi.

Resten af denne uge kommer til at gå med at lade op til på mandag. Der starter jeg nemlig i praktik i 4 uger. Ville langt hellere have et job men det er svært lige i øjeblikket når man er flexjobber. Men i forbindelse med det jobsøgnings kursus jeg er på, skal jeg i 4 ugers praktik. Pladsen er fundet og jeg skal starte på mandag. Jeg er godt nok spændt på hvordan det bliver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar