fredag den 20. marts 2015

Tjaaa klokken slår og tiden går... 1 år er gået

Ja bloggen har ligget helt stille hen i over 1 år. Det har taget hårdt på kroppen at starte på job og tiden hjemme har været til familie frem for at blogge. Men det skal så også siges at jeg er hoppet på instagram. Eller rettere sagt så er IG blevet en del af min hverdag :) Det er nemmere og hurtigere at ligge et billede op og en lille tekst frem for at finde tiden i en travl hverdag til at skrive lange blogindlæg.
Men nu er det nok med de dårlige undskyldninger for nu vil jeg give bloggen en sidste chance for at komme til live igen... Det er nu eller aldrig sådan ser jeg det lidt.
Jeg er ikke den bedste til alt det med ord, jeg er bestemt ikke en der går op i om vi har de rigtige mærker/ farver i hjemmet... Men til gengæld er jeg tosset med alt hvad der har med kreativitet at gøre... Jeg elsker at spille computer med "drengene" og min familie og venner har en stor plads i mit hjerte.
Mit liv har ikke været som så mange andre, men det er nok også det der går mig til den små tosset kvinde jeg er i dag :)
Jeg ved ikke om der er nogle der ude i blogland som læser med og det tager jeg med ophøjet sindsro for bloggen er måske ikke noget særligt men den bliver et indblik i mit små tosset unikke liv :) Så læs med hvis du har lyst eller smut videre hvis det keder dig for meget ;)

- Lisbeth

1 kommentar:

  1. jeg er lige her, og jeg vil elske at se noget på din blog igen..

    Vi har heller ikke de rigtige designs i hjemmet eller de rigtige farver, så jeg elsker at se at der er andre, som mig, derude.. ;o)

    SvarSlet