torsdag den 8. august 2013

Elsker post...

I disse dage er jeg rigtig glad for postbuddet. I går kom han med en skøn pakke med stof fra Linda, som er kvinden bag bloggen Boldreels kreative hjørne. Jeg har deltaget i Lindas stof bytte leg, det går i al sin simpelhed ud på at jeg skulle sende mindst 3 stykker stof i størrelsen 30 x 40 cm og så få en pakke stof retur...
Se her hvad jeg fik retur fra Linda i går


Jeg glæder mig til at få lavet noget ud af stoffet. Det blå med robotter på har Krudtuglen sagt at han gerne vil have et penalhus i og Tulletrut har forelsket sig i resten. Dog tror jeg at det lilla med stjernerne bliver i min varetægt :) Tak for stoffet Linda...


I dag da posten kom forbi var der også en lille pakke med til mig, denne gang var den fra det store udland, helt fra Hong Kong. Jeg har for nogle uger siden bestilt nogle nye hæklenåle via Ebay.com og det var så dem der kom i dag. Jeg glæder mig til at få dem afprøvet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar