tirsdag den 20. november 2012

En masse projekter

Så er november næsten gået og jeg må sige at tiden er fløjet afsted. Men det gør den jo når man har en masse at lave.
Hele vores kælder er blevet ordnet og vores nye fyr giver varme til hele huset. Jeg mangler kun at få styr på de aller sidste af mine hobby ting ellers er alt sat i system... Men hold da op der dukkede en masse frem som jeg havde glemt alt om at jeg havde. Så det har ikke været skidt at få ryddet op *griner*

På den kreative front er der godt gang i julegaverne og de kommer selvfølgelig ikke på her før at modtagerne har fået deres :)
Jeg har også haft tid til at ekspermitere lidt med min Dremel. Det er blevet til en start på et sæt englevinger. Den ene vinge er godt på vej



Da Krudtuglen skal til fødselsdag hos en af drengene fra klasse en dag skulle vi jo finde på en lille gave. Fødselsdagsbarnet ønsker sig penge, men jeg syntes det er lidt kedeligt kun at give kolde kontanter, så kom der et lille monster fra af garn og hæklenål...


Så nu har Krudtuglen allerede bestilt nogle monstre til sig selv, så må se om jeg kan nå at få hæklet et par af dem i forskellige farver inden jul :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar