fredag den 29. november 2013

Post, tid og Thanksgiving

Jeg er ret sikker på at jeg har en glad pige, når hun ser hvad der er kommet med posten. Jeg har været så heldig at vinde en give away på bloggen Hos Frøken Jensen
Et fint vintersæt fra Sylvanian Families


Tulletrut er helt vild med Sylvanian... Sidste år fik hun et hus i julegave og en masse tilbehør til. Det har i et helt år boet i to rum på hendes rumdelervæg og i sidste uge blev det tredje rum så taget i brug da hun bestemt mente at de skulle have en sne bakke (vat), efter at have set på nisse billeder.  Så det kunne ikke være bedre at vinde et vinter sæt... 

Bloggen har været lidt forsømt på det sidste men hverdagen har været fuldt med en hel masse ting og desværre har min energi ikke været til andet end ren afslapning og tv kiggeri om aftenen. 

Men det skulle gerne ændre sig den næste tid :) 
I morgen står den på madlavning hele dagen. Vi skal nemlig lave Thanksgiving middag. Min fætter (fra USA) og hans kæreste har valgt at bosætte sig, for et år, i Danmark og da vi var til fødselsdag hos dem i september,  kom vi til at snakke om at de ville savne Thanksgiving. Den mulighed greb jeg for at prøve noget nyt og inviteret dem til Thanksgiving middag. Men i USA fejre man Thanksgiving den 4. Torsdag i november og det er en fri dag, det er det jo ikke her hjemme så pga arbejde har vi flyttet det til lørdag :)
De kommer og hjælper med at lave mad fra formiddagen af, så vi skal rigtig hygge og snakke.  Resten af familien kommer sidst på eftermiddagen til god mad og familie hygge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar