tirsdag den 22. oktober 2013

Køkken og krea tid

Så er vi ved at være færdig med første del af vores køkken renovering. Det er blevet rigtig flot. Næste del kommer i løbet af vinteren,  vi eller nærmere, min far og mand skal selv lave nye låger og skuffer... Her får i lige et billede af min indflytning i de ny renoveret overskabe (jer der følger mig på IG har set det)



Nu hvor renoveringen er ved at være færdig er der også blevet lidt tid til lidt af det kreative igen. Det har jeg godt nok også savnet...
I dag har jeg leget lidt med mine ny indkøbte mini perler fra Hama. Det kunne godt blive en af vinterens nye kreative indslag...

Blomsterne skulle gerne blive til to par ørestikker.

Her til aften har symaskinen, der ellers har stået meget stille den seneste tid,  fået lidt motion. Jeg har syet en lille makeup pung/penalhus ud fra denne super gode DIY hos Stjernefrø hvis du ikke allerede kender bloggen er den bestemt et besøg hver :) 


2 kommentarer:

  1. Jeg er så vild med jeres overskabe. Jeg kunne godt tænke mig et til mine krearier :-) Det er skønt at genoptage kreativiteterne. Det er en rigtig fin pung i friske farver :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Jeg er selv vildt glad for vores skabe. De er en af grundene til at vi valgte at renovere vores køkken frem for at skifte det :) Manden min har lovet at lave et mere til mig (godt at være gift med en tømrer)

    SvarSlet