søndag den 25. marts 2012

Forår... :)

Sikke en smuk dag det har været idag... Solen har skindet og det har næsten været vindstille. Familien har været på genbrugen med det gamle hegn og al det virvar af gamle klematis grene.
Men spørger man ungerne så var deres højte punkt idag, turen til stranden. Hunden var en tur i vandet og kastede lidt pind sammen med manden ,ungerne og jeg fik samlet nogle flere sten til mit bålsteds projekt...

Findes der noget bedre end når man kan se at foråret har bidt sig fast... Jeg har i den sidste tid gået og kigget til vores mange rabarbar og nu begynder det at ligne noget


Sidste år fik jeg en lille potte med marokansk mynte og den havde vi stor glæde af hele sommeren... Efter alt det frost her først på året, var jeg overbevist om at min lille mynte ikke havde overlevet, men det skal jeg love for at den har... Jeg har til stor overraskelse, opdaget at min mynte gror som ukrudt. Hele bunden under vores figne træ er dækket af små bitte mynte planter....


Beklager den lidt dårlige billede kvalitet men det var hvad mobilen kunne klare :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar